A Bitek Zenéje

2009.11.14. 21:46

    A minap egy kissé gyűrött és megfakult plakát került a kezembe. Meglepődve jöttem rá, hogy hamarosan 20 éve lesz annak, hogy ezt a rendezvényt összehoztuk. Nem fotoshopoltam szépre, hadd lássa mindenki, igazi vintage darab:)

    A közelgő évforduló kapcsán indítom ezt a blogot. Sokan kérdezgetik tőlem, hogy miként keveredtem bele a zenei világba? Szó lesz a kezdetekről, régi és új hangszerekről, színpadközeli élményekről, a stúdiók hangulatáról, zenészekről, a showbizniszről, DJ-dolgokról, számítógépekről, zenei szoftverekről - MidiTom világáról. A blogot eléggé nyitottnak szánom. Néhány barátom hasonló tartalmú, illetve ezt kiegészítő elektronikus zenei blogjával szoros kapcsolatban szeretném működtetni, továbbá bőven megszórva érdekes külső hivatkozásokkal. Természetesen várom a témákhoz kapcsolódó kommenteket is!  

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr631525635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prophecy · http://www.grapeski.com/ 2010.02.20. 09:33:31

A plakat hatasara elovettem a Commodore64-emet, kicsit leporoltam es idoutaztam :)

Sok sikert az uj bloghoz, MidiTom.

MidiTom · http://bitzenede.blog.hu 2010.02.20. 12:57:20

Köszi, Prophecy!
A C64 még nekem is megvan. A történethez az is hozzátartozik, hogy annak idején a '80 - as évek vége felé a Logitronban, sőt még az elődcégben, a Kyborg GMK - ban C64 - hez kezdtünk el saját fejlesztésű midi interfészeket gyártani. De gyártottunk PC - hez is interfészt, meg különféle kapcsolókat, routereket is, amiket akkoriban még vagy egyáltalán nem lehetett beszerezni, vagy csak horror áron lehetett külföldről meghozatni. Egyszer majd a hőskorra is rátérünk .)
süti beállítások módosítása