Széles a Cserta

Címkék: koncert hétrét

2010.05.09. 21:15

   Tegnap este úgy alakult, hogy egy kis időre átruccantam a szomszéd faluba. Hagyárosböröndön művészeti nap volt, és a hagyárosi falurészben nagy banzájjal, koncerttel zárult a program. Az egyik fellépő a csupa jó barátból álló Hétrét együttes volt. Muszáj volt hát meghallgatnom őket, ha már itt játszottak a szomszédban. A zenekarról korábban már írtam az egyik bejegyzésben.
    Kísérleti fegyvert is bevetettem. Az új fényképezőgéppel csináltam pár HD videót. Ahhoz képest, hogy jó távol voltam a színpadtól, meg lökdöstek időnként, egész normálisra sikeredtek. A kalózvideókat a zenekar jóváhagyásával teszem közzé :)

Szóval: Burgum!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr401986888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása