Tegnapelőtt volt öt éve, hogy Joe Zawinul Körmenden adott egy szenzációs koncertet. Számomra hatalmas élmény volt, hogy ezt a billentyűs legendát láthattam, hallhattam, kezet foghattam vele. 2007-ben sajnos itthagyott bennünket.

   Fiatalon nagy Weather Report kedvelő voltam, csodáltam Zawinul játékát, és a változatos, izgalmas zenei világot, amit a szerzeményeiben elénk varázsolt.

    Körmendi koncertjén kiváló zenészekkel vette körül magát, és nagyon friss, ütős műsorral szórakoztatott bennünket. Az a gyanúm, hogy volt még az öregben bőven zenei ötlet és kreativitás, de sajnos már a fenti nagy zenekart erősíti.

     Egy olyan videót mutatok most róla, ahol kilép örök KORG M1-je mögül, és másik nagy kedvencemmel, John McLaughlinnal muzsikál egy jót.  

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr172132314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása