The Carbonfools

2010.10.30. 13:05

    Mostanában leginkább autóban hallgatok rádiót. Már jó ideje kiszúrtam egy magyar zenekart, akiket azonban sose tudtam beazonosítani, mert vagy nem volt fel- illetve lekonferálás, vagy volt ugyan, de nem hallottam rendesen, mert dumáltunk, vagy épp a forgalom kötötte le a figyelmemet. Jó kis húzós gitáros-szintis-akusztikusdobos-énekes számaik vannak, nagyjából ennyit tudtam róluk. Most végre hallottam, hogy bemondják a zenekar nevét: Carbonfools. Megtaláltam hát a honlapjukat is, ahol meg lehet nézegetni és hallgatni a dolgaikat, pl. a következő klipet:

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr422409626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása