Szintitörők

2010.05.21. 16:39

    Zalaegerszeg belvárosában sétálgatva, vagy futkározva, mint ahogy én szoktam csinálni sok érdekességet láthat az ember. Például utcazenészeket :)
    Az elmúlt napokban feltűnt egy reklám, és nem bírtam ki, hogy telefonnal le ne kattintsam. Erősen csillog meg tükröz a takaró üveg, de a lényeg látszik. Szóval egyesek már mindenből poént csinálnak. Meg reklámot. Az én személyes tanácsom a háttérben erősen megrendült vőlegény számára nagyjából a következő: ha a menyasszonyod, helyesebben már a  feleséged a lagzin egy idegen (az eseten vigyorgó) hapsi karjaiban összetör egy szintetizátort, az rossz ómen. Számíthatsz még egyéb meglepetésekre is. A reklámszlogen, miszerint a "A segítség nálunk nem duma!", biztosan arra vonatkozik, hogy ilyen esetben az illető pénzintézet ad egy másik feleséget. Vagy rosszul értelmezem? Ti mit gondoltok? :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr312021085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stro-B · http://www.stro-b.com 2010.05.21. 21:35:33

No, ez kb megint az a brutatlitás, ami nekem nem fér bele...a hanszer az szent :D Nekem legalábbis.

Endoril · http://musicisforrichpeople.blogspot.com/ 2010.05.25. 07:58:04

Válókeresetet be is izzítanám ott helyben ha az asszony ilyet csinálna :)
süti beállítások módosítása