Szabó Gábor

Címkék: gitár szabó gábor

2011.05.09. 18:42

    Nagy kedvencemről, a gitáros Szabó Gáborról volt egy műsor a Kossuthon:
 

 Itt pedig egy videó vele, és még néhány zenésszel. Micsoda csapat volt ez 1974-ben:
Kovács Kati, Szabó Gábor, Pege Aladár, Másik János, Kőszegi Imre, Dely István!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bitzenede.blog.hu/api/trackback/id/tr852890818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djuice 2011.05.10. 00:25:47

Hú, a Kovács Katit azért kár volt említeni. Nem egy súlycsoport!

MidiTom · http://bitzenede.blog.hu 2011.05.10. 10:18:09

@djuice:
Nem értünk egyet. Szerintem Kovács Kati már ekkor is kiváló volt, és még évtizedeken át. Sokféle műfajban otthon van, a dalait lehet szeretni vagy nem szeretni, de azon szerintem nem lehet vitatkozni, hogy atom profi.

djuice 2011.05.11. 12:23:26

Elfogadom a nézeted, sok ismerősöm is szereti, de én az akkori korszak "kimittudos" melléfogásának tartom. Nem a dalaival van bajom, hanem ahogy énekli és a repedtfazék hangja annyira idegesít hogy menten áramtalanítok ha meghallom rádióban, tévében. Mellesleg hallottam zongoristát nyilatkozni róla aki kísérte, hogy nem volt mentes a sztáralűröktől és bátran emelgette a kisüstis poharat, amitől meg még jó hamis is lett. Sajnos rosz a véleményem róla minden oldalról...

djuice 2011.05.11. 12:25:48

Ja, ellenben Sz. Gábor kitűnő gitáros és bár mindig is profikkal működött együtt, nem tudom K. Katit hogy akasztották a nyakába?!

MidiTom · http://bitzenede.blog.hu 2011.05.11. 20:56:10

@djuice:
Szerintem meg bármelyik népszerű előadóművészről keringenek megalapozott vagy megalapozatlan pletykák, híresztelések, mendemondák, tények meg ferdítések. Lehet ezeket analizálni, lehet róluk könyvet írni, lehet velük bulvársajtót életben tartani, engem kevéssé érdekelnek. Akiket szerencsém van személyesen ismerni, azokról nyilván nekem is vannak személyes benyomásaim.
Kovács Katit nem ismerem személyesen. De van néhány magyar zenekar és énekes, akik nagyon sokat jelentettek és jelentenek nekem, akik megkönnyítették a reggeli "Rákóczi induló" utáni stresszek elviselését a konyhában vagy a kocsiban a rádiót hallgatva, vagy este otthoni piszmogás közepette segítettek leállni a napi pörgés után. Kovács Kati is közéjük tartozik. Ettől persze nem kell, hogy bárki más szeresse vagy elismerje. Nekem bejön :)

djuice 2011.05.12. 00:19:32

Bocs, igazad van, kissé olyan mint ha valakinek a feleségét fikáznák akit szeret. Picit elragadtattam magam, sorry.
Az a fő hogy ha valaki jól érzi magát annak ne vegyük kedvét.
süti beállítások módosítása